A A A K K K
людям із порушенням зору
Бердичівська міська лікарня
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Публічні закупівлі - двері металопластикові

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 No 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1 Назва предмета закупівлі  Код ДК 021:2015 - 44220000-8 – Столярні вироби (Двері металопластикові)
2 Вид процедури Відкриті торги з особливостями
3 Ідентифікатор закупівлі 
UA-2024-08-01-008481-a

4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

1.У вартість товару включено вартість доставки (включаючи навантаження,
розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки). Ціни за одиницю товару вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
2. Запропонований Товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи
експлуатувався), мати оригінальну упаковку.
3. Дата виготовлення повинна бути не раніше 2024 р.
4. Якість Товару, що пропонується, повинна відповідати вимогам до товарів цього типу та вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT). На підтвердження Учасник повинен надати копію чинного на дату розкриття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копію чинного на дату розкриття сертифікату відповідності та/або копію протоколу випробувань.
5. У складі тендерної пропозиції Учасник надає: копію чинного на дату розкриття
висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія чинного на дату розкриття сертифікату відповідності та/або протокол випробувань на блоки дверні та віконні, профілі, фурнітуру.
6. Товар має зберігати свої властивості на протязі всього гарантійного строку. У разі, якщо товар, представлений на закупівлю, не відповідає технічним вимогам Замовника тендерна пропозиція буде відхилена Замовником.
7. Завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються Постачальником своїми
силами та за власний рахунок, про що у складі тендерної пропозиції надається
гарантійний лист.
8. Доставка має здійснюватися на власному чи орендованому автотранспорті Учасника (у складі тендерної пропозиції надати довідку в довільній формі та копію
правовстановлюючих документів на транспортні засоби відповідно до довідки
(технічний паспорт чи договір оренди із строком дії, що не закінчується раніше ніж строк дії договору, що буде укладено відповідно до даної закупівлі)).
9. Учасник надає гарантійний талон на товар відповідно до чинного законодавства
України (строк повинен складати не менше строку встановленого виробником).
10. Учасник закупівлі, обраний Переможцем, зобов’язаний здійснити виїзд на об’єкт з метою уточнення розмірів та форм, кількості відкриваних стулок перед виготовленням товару, в термін два робочих дні (гарантійний лист).
11. Пакування товару забезпечує його збереження від механічних пошкоджень,

атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та проведенні навантажувально- розвантажувальних робіт.

12. Передача Товару має супроводжуватися документами, що підтверджують його якість та відповідність санітарно-гігієнічним вимогам. Передача Товару має здійснюватись з дотриманням строків, передбачених Договором про закупівлю, з моменту підписання договору про закупівлю до повного виконання взаємних зобов’язань.
13.Строк поставки товару з моменту підписання договору 10 календарних днів.
14. Під час передачі Товару Замовник має право зробити вибіркову (часткову) перевірку Товару на якість з поширенням результатів перевірки якості будь-якої частини Товару на увесь обсяг.
15. В разі виявлення не якісного Товару, Постачальник зобов’язаний замінити цей Товар на якісний Товар протягом 3( трьох) календарних днів.

No Назва Опис та характеристики товару

Од
виміру                            
К-ть

4 4 2 2 1 2 0 0        7
-
Двері Вхідна група
(Дверіметалопластикові). Розмір: 1 450 x 2 350; Фурнітура: поворотна; Профіль: ПВХ, білий колір, Т58 мм (або еквівалент); Армування: квадратне; Колір: білий; Комплектуючі: низ поріг алюмінієвий, ручка нажимна, колір білий, замок короткий; Заповнення: сендвіч 24 mm Петлі посилені – вхідної групи. Опції фурнітури: – звичайна конструкція. ш
т. 10
244221200-7-ДверіВхіднагрупа(Дверіметалопластикові). Розмір: 1 040 x 2 100; Фурнітура: поворотна; Профіль: ПВХ, білий колір, Т58 мм (або еквівалент); Армування: квадратне; Колір: білий; Комплектуючі: низ поріг алюмінієвий, ручка нажимна, колір білий, замок короткий; Заповнення: сендвіч 24 mm Петлі посилені – вхідної групи. Опції фурнітури: – звичайна конструкція. ш
т. 4
344221200-7-ДверіВхіднагрупа(Дверіметалопластикові). Розмір: 1 240 x 2 050; Фурнітура: поворотна; Профіль: ПВХ, білий колір, Т58
ш т. 1
мм (абоеквівалент);
Армування:квадратне;
Колір: білий;
Комплектуючі: низ поріг алюмінієвий,ручка нажимна,колір білий, замок короткий;
Заповнення: сендвіч 24 mmПетлі посилені –вхідної групи.

Опції фурнітури:– звичайнаконструкція.
4 44221200-7 - Двері Вхідна група
(Двері металопластикові).
Розмір: 650 x 2 100;
Фурнітура: поворотна;
Профіль: ПВХ,білий колір, Т58мм (абоеквівалент);
Армування:квадратне;Колір: білий;
Комплектуючі: низпоріг алюмінієвий,ручка нажимна,колір білий, замок короткий;
Заповнення:сендвіч 24 mm
Петлі посилені –вхідної групи.
Опції фурнітури:– звичайнаконструкція.
Для замка WC ручка з одногобоку вороток зіншого боку паздля відкривання монетою 
шт. 4

5 Обґрунтування розмірубюджетногопризначення

Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до плану асигнувань
на 2024 рік.

6 Очікувана вартістьпредметазакупівлі290 000,00 грн. (Двісті дев'яносто тисяч гривень 00 копійок)

7 Обґрунтування очікуваної

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета
закупівлі від 18.02.2020 No275, якою передбачені методи визначення очікуваної

вартості предмета вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних
майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель
«Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від
виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі
обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при
розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару
та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних
валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості
предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів
формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу
цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості
предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів
вищевказаного порядку, а саме здійснення пошуку, збору та аналіз
загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що
містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних
майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель
«Прозоро», тощо.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень